fbpx

support-5000Idag registrerades det 5000:e ärendet i vår supportportal.
Ärendet handlade om användarhantering i Movex/M3 för vår kund Marine Harvest.
2010 introducerades Elvenite supporttjänst och har ökat och utvecklats sedan dess. Idag använder 80% av våra kunder sig utav vårt ärendehanteringssystem att rapportera in sina problem som sedan tas om hand av vårt tillgängliga supportteam.
Våra kunder lägger in ärenden med olika karaktär. Ibland är det akut och behöver lösas omgående, kanske står lastbilen och väntar på fraktsedeln som inte kommer ut. Veldig kjappe til å gi oss tilbakemelding når det haster for oss som er veldig bra (kund i Norge).
Ibland använder våra kunder ärendehanteringssystemet för att lägga in alla utvecklings- och utredningsuppdrag med olika omfattning. Vi har också möjlighet att sätta upp verktyg för och utföra systemövervakning.
Fler upptäcker nyttan med att på ett strukturerat sätt få sina problem åtgärdade av ett supportteam som finns där just för kunden. Hittills i år har vi tre kunder som valt att även ingå avtal med supporttjänster mot oss.
Nu ställer vi in siktet på nummer 10000.