ELVENITE ÖPPNAR NYTT KONTOR I GÖTEBORG!

Vi fortsätter att växa. Nu öppnar vi kontor i vackra Göteborg med planen att rekrytera flera nya medarbetare under 2022. Etableringen är ett led i vårt mål om att vara det självklara valet för digital transformation inom livsmedelsindustrin.

– Vi är mitt uppe i en stor omställning där alla företag behöver agera och nyttja den digitala transformationen för att på bästa sätt skapa en hållbar framtid för sin organisation, sina kunder och sina anställda. Vi tror att detta bäst sker genom att agera här och nu utifrån respektive kunds förutsättningar. Därför är det extremt viktigt att alla våra anställda drivs av att förstå kunden, dess verksamhet, utmaningar och mål för att på bästa sätt kunna utmana och leda dem mot sina mål med hjälp av teknik. Det känns fantastiskt roligt att vi nu har flera nya “Elveniter” i Göteborg, säger Mathias Dyberg, vd i Elvenite.

Vårt nya kontor finns på Första Långgatan 18. Kom gärna förbi på en kopp kaffe!

Elvenites nya kontor i Göteborg

Vårt nya kontor på Första Långgatan 18, välkommen!

NYHETER. INSIKTER. KÄRLEK.

ERP-molnlyft på 15 veckor och minskade driftkostnader med 10 procent

Sedan 2018 har Insula en affärssystemslösning från Infor, M3 Food & Beverage, som har förkonfigurerade inställningar anpassade till livsmedelsindustrin. Insula har nu tillsammans med Elvenite lyft affärssystemet till Infor Cloud Suite, som bygger på en molnlösning för flera hyresgäster.

Machine learning inom livsmedelsindustrin: En game changer för långsiktiga försäljningsprognoser

Tänk att kunna se in i framtiden. Att veta hur mycket av din vara som kommer säljas så att du inte behöver baka mer säg, bröd, än nödvändigt. Sen några år tillbaka fokuserar vi mycket på Machine Learning. Vi har lagt många timmar på att prata med våra kunder för att förstå hur livsmedelsbranschen kan dra nytta av denna fantastiska teknik. Vad har vi kommit fram till? Jo, att en av de absolut vanligaste utmaningarna, problemet att kunna förutspå något över tid, faktiskt går att lösa med hjälp av just Machine Learning.

Data science inom livsmedelsindustrin – så börjar du.

Data Science har potential att revolutionera livsmedelsindustrin. Genom att fatta datadrivna beslut kan man öka intäkterna och förbättra såväl effektiviteten som kundupplevelsen. I den här artikeln går vi, steg för steg, igenom hur organisationer inom livsmedelsindustrin kan komma igång och börja använda sig av data science. Det här bör man tänka på när man ger sig ut på denna resa.